Friday, July 17, 2009

jiwaku jiwang..

hatiku penuh dengan kegusaran...adakah betul tndakan yang aku buat nie..adakah pilihan aku tepat menerima "k" dalam hatiku???
walhal sebetul2nya aku menyukai orang lain...aku betul2 tak leh lupakan "I"...dia cinta pertama aku..apa yang patut aku lakukan???adakah aku patut menolak "K"???..tapi dia dah lama tunggu aku...lagi pun dia kawan baik aku plak 2...tapi yang aku hairan si "K" nie..dia seolah2 cam x ambik kisah jer kat aku...itukan yang dikatakan cinta bagi dia???entah la aku pun x faham ngan cara dia...
buat "K" aku memang xda niat nak main2kan ko..aku sendiri pun xtau nape aku leh tima ko.."I" plak..terus terang aku cakap aku memang sentiasa menanti dan xkan melupakan mu...walaupun kita jarang bertemu..tapi lukisan wajahmu x pernah hilang dari ingatan aku...aku juga sentiasa menanti ungkapan cinta dari ko..tapi kadang2 aku fruss gak..lama sangat dah aku tunggu..dari zaman sekolah lagi..sampai la sekarang nie..tetap tunggu gak..sampai bla la aku nak tunggu pun xtaulah..adakah "I" dah ada pilihan hati???hurmmm...susahkan mencintai seseorang dalam diam..
kadang2 aku rasa aku nie pentingkan diri sendiri ja..tapi aku maukan kebahagiaan dalam hidup..aku mahu disayangi dan menyayangi...

No comments:

Post a Comment